luni, 4 noiembrie 2013

Shabby Chic

Hello Girls!

Azi  e luni asa ca m-am gandit sa indulcim un pic aceasta zi vorbind despre un stil de decoratiuni interioare numit Shabby Chic. 

Stilul  a aparut in anii 80` ca o reactie la apetitul pentru décor scump, modern. Shabby Chic a fost transformat din idee in brand in anul 1989 de catre designerul  britanic ,Rachel Ashwell, bazandu-se pe ideea de frumusete, confort si functiune.

Rachel Ashwell


Confortul, frumusetea imperfectiunilor, alura obiectelor vechi si atractia catre un trai simplu si practic au fost conceptele brandului Shabby Chic. Abundenta de culori pastel (roz, bleau, alb) si motive florale.

Stilul Shabby e foarte romantic si poate fi foarte usor introdus in deocratiunile interioare daca avem un pic de indemnare si in loc sa aruncam obiectele vechi sa le revopsim si sa le desenam.
Daca aveti bunici , cand va duceti la ei poate va veti uita altfel la obiectele de mobilier aruncate prin spatele curtii. :)

Mie imi place foarte mult si am incercat sa imi fac dormitorul in stilul asta. Neavand de unde sa iau astfel de obiecte, am cumparat  de la Ikea, cred ca printre cele mai urate sau neseminificative piese de mobilier si le-am transformat in ceva cu totul special doar cumparand niste lacuri de matuire si lipind pe ele hartie de orez cu modele romantice pe culori pastelate.

In afara de faptul ca arata f girlish, mi-a placut foarte mult sa ma „joc „ cu ele. Ce vreau sa evidentiez este ca ar putea fi un hobby frumos, creativ si constructiv in acelasi timp J


O sa ilustrez, mai jos cu niste imagini pentru acest stil si poate va vine cheful sa va „jucati” si voi cand va simtiti stresate . Credeti-ma e ca un leac miraculos J)), imediat te relaxezi ...



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu