duminică, 17 noiembrie 2013

Diana Dondoe

Diana Dondoe un supermodel roman, aflat pe locul 5 in Top 50 al modelelor din lumea intreaga, nascuta la Craiova si studenta la  Facultatea de Psihologie Sociala de la Sorbona. 
Asa cum deja stim, mai putin cunoscut in Romania dar asa cum se va vedea mai jos atat de apreciata de straini. 
S-a scris, totusi, destul de mult despre ea in ultimii ani si in presa noastra si a fost invitata la cateva emisiuni TV.












A fost coperta a numeroase reviste, ca Vogue Paris, Vogue Japan, Vogue Spain, Flair, Mixte, Elle France,etc




Cu imaginea ei androgina si verstaila, A defilat pe podiumuri inalte pentru nume ca Chanel, Prada, Celine, Jean Paul Gaultier, Balneciaga, Miu Miu, Brioni, Givenchy, Hermes, Lanvin etc.
Prada

Chanel

Balenciaga

Nu se sfieste ca sa declare ca n-a rezistat tentatiilor din lumea modei si a incercat orice,"Am încercat droguri, pentru că altfel eram de râsul lumii, dar nu s-a lipit nimic de mine, în afară de fumat. Celelalte droguri, nu. Cred că îmi place să fiu stăpână pe situaţie. Nu-i neapărat un lucru bun. Eu şi când beau, de exemplu, dacă sunt într-o situaţie în care nu mă simt în largul meu şi simt că trebuie să fiu „in control“, pot să beau trei sticle de vodcă şi nu mă îmbăt. Bine, exagerez. Dar sunt o per­soană căreia îi place foarte mult controlul", spune Diana Dondoe, potrivit okmagazine.ro.




Intr-un final a decis sa se dedice pasiunii ei Psihologia. Motivele care au determinat-o sa urmeze aceasta facultate, conform declaratiilor ei sunt de ordin personal dar si social.


In copilarie si-a dorit sa fie invatatoare. 
A inceput patru facultati dar n-a continuat decat Psihologia.
„Mi-a placut sa invat” declara Diana, in conditiile in care foarte multe din frumoasele lumii nu au nici diploma de bacalaureat. Sa ne mandrim cu ambitioasa noastra romanca.


In toate declaratiile ei incearca sa explice ca meseria de model inseamna mai mult decat ocolul pamantului in avioane pentru diverse sedinte foto.


Locuieste la New York unde si-a cumparat propriul apartament si pe care l-a decorat cu lucruri romanesti.
Ca si celelalte modele romance aflate pe cele mai inalte culmi, recunoaste ca pretul e mare si dorul de familie, prieteni si tara nu trece nicicum, indiferent de faptul ca traiesc o viata la care multi dintre noi nici macar nu incercam sa visam.




In 2004 a fost imaginea  Celine, Emanuel Ungaro, Nina Ricci, si TSE pentru ad campaign-ul de primavara

In 2005 a aparut in celebrul calendar Pirelli

In 2006 a fost imaginea Donna Karan  si Moschino pentru ad campaign-ul de primavara


In Octombrie 2010 inchide prezentarea Kenzo de la Paris si de asemenea defileaza pentru  Proenza Schouler, Prada, si Celine


"Mi-ar plăcea să termin facultatea cu calificative excelente şi să am copii. Să vedem ce îmi rezervă viitorul", a spus superba româncă. Intr-un interviu pentru Marie Claire Italia

 Despre calitatile ei de model, declara pentru aceasi revista: "Cu cât înaintezi în vârstă, cu atât te simţi mai bine în pielea ta şi cu imaginea pe care o transmiţi. Sunt mai calmă şi mai răbdătoare decât cineva de 20 de ani: caracteristici fundamentale pentru un model... Nu m-am gândit niciun moment să devin model. Am crezut că va fi o chestiune temporară şi iată că a devenit o parte importantă a vieţii mele. Cred că siguranţa în faţa camerei şi pe podiumurile de prezentare face dintr-un model un supermodel".


Bravo Diana! 

Diana Dondoe

Nascuta - 22 Decembrie 1982, Craiova
Parul - saten
Ochii-verzi caprui
Inaltime 178cm
Dimensiuni - 85-59-87
Locuieste la New York

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu