sâmbătă, 30 noiembrie 2013

Sablonarea noastra cea de toate zilele

Hello Girls!
Nu mi-am propus sa scriu chestii foarte serioase pe acest blog dar de ceva zile tot rasfoind reviste sau uitandu-ma pe net dupa diverse am tot dat peste articole de genul "ce sa porti la 20 de ani", ce sa mananci la 30 de ani, ce sa faci si sa nu faci, la diverse varste.
Mie mi se pare o segmentare lipsita de sens in cele mai multe cazuri.
Am vazut fete de 20 de ani care arata ca niste femie de 30, am vazut femei la 30 de ani care arata ca la 25 , am mai vazut femei la 40 de ani care arata ca la 30 si combinatiile si permutarile ar putea continua la infinit.
Cand deschid o revista si vad pagini intregi despre ce sa porti la 20+ sau 30+ mi se ridica parul in cap.
Exista niste reguli de bun simt pentru fiecare varsta, e adevarat dar de aici si pana la a cea niste reguli stricte e cale lunga. Si daca nu te incadrezi in ele si totusi esti frumos si stilat imbracata sau machiata sau coafata? Iesirea din sabloane provoaca oricarei femei o usoara dezorientare in apartenenta la grup de care mai mult sau mai putin constient toate tindem , cum de altfel e si firesc.
Asadar , parerea mea este ca singurele reguli de care ar trebui sa tinem cont sunt cele de bun simt . Intotdeauna sa incercam sa avem o imagine, corecta si armonioasa cu silueta  si varsta si cand spun asta ma refer exact la ce am scris mai sus.
Doamnelor daca aveti 40 de ani si aratati de 30 pentru ca va respectati si faceti tot ce se poate pentru voi sau pur si simplu aveti o gena foarte buna , imbracati-va ca la 30 de ani, nu diminuati din valoarea unei imagini atat de mult ravnita de alte doamne care poate nu au avut norocul dvs.
De asemenea, Domnisoarelor nu va imbracati ca mamele voastre, stiu ca la 20 de ani vrei sa arati mai mare "ca sa te ia lumea in seama", am trecut si eu prin etapa asta , imbracati-va conform siluetei si atat, nu tineti cont de nici o regula ca la 20 de ani nu exista nici o regula.:))) decat probabil sa fii cool :))))
Cat despre 30 de ani , amestecati 20 +30 +40 in functie de loc si ora si veti fi ceea ce se cheama "o femeie adevarata".
Ati observat ca desi am scris aceasta postare impotriva sabloanelor, am inchis-o fix in ele...?! Asta inseamna spalare pe creier :)))))).
Eu, va promit ca o sa fac toate eforturile sa nu mai vorbesc in sabloane ca de imbracat sau de purtat , intotdeauna am fost in afara lor, initial prin natura mea si apoi premeditat dintr-un spirit de fronda impotriva regulilor :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu