marți, 29 octombrie 2013

Top 10 cele mai frumoase rochii din filme

Hello Girls!
Am facut mai jos un top a celor mai frumoase 10 rochii din filme , dupa parerea mea :)
S-au tot facut diverse topuri pe tema asta dar nu eram neaparat de acord cu ele asa ca am decis sa fac un top dupa gustul meu personal.
Sper sa va placa si voua.....

Voi incepe numaratoarea invers, asadar sa incepem cu

LOCUL 10
Demi Moore in filmul "Indecent Proposal"



LOCUL 9
Sharon Stone in filmul "Basic Instinct"





LOCUL 8 
Vivien Leigh in filmul "Gone with the wind"




LOCUL 7
Marilyn Monroe in filmul "Gentlemen prefer blondes"




LOCUL 6
Julia Roberts in filmul "Pretty Woman "



LOCUL 5
Audrey Hepburn in filmul "Sabrina" 




LOCUL 4 
Anita Eckberg in filmul "La dolce vita" 





si acum pe podium :)

LOCUL 3

Grace Kelly in filmul "Rear Window"




LOCUL 2 

Rita Hayworth  in filmul "Gilda"







LOCUL 1

poate previzibil dar din punctul meu de vedere 
"the best", din toate timpurile

AUDREY HEPBURN in filmul "BREAKFAST AT TIFFANY'S"














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu