vineri, 23 august 2013

Weekend la mare dar cu stil

Eee iata si "cafeaua" de vineri, inceput de weekend :)) asadar ,cum cred eu ca ar trebui sa ne imbracam daca plecam la mare sau ce mi-ar place sa vad...


So,  lucrurile sunt simple, boys and girls :))



 


Mi-as dori sa vad in mod constant , pe litoralul romanesc, astfel de tinute. Din pacate romanul (el) stie cu slapii si shortul (in cazul cel mai bun ca altfel umbla in slipi peste tot) si cam atat, ce rost mai are sa punem o bluza, un tricou , d'apai o camasa. Camasa e doar pentru nunti si botezuri ce sa cauti cu ea la plaja?! Nu mai discut despre burtile care se revarsa peste singurul element vestimentar, de mai sus. Evident ca toate astea trebuie imortalizate cu telefonul si aruncate direct pe Facebook ca doar deh, daca nu vede toata lumea ce "praf" esti te-ai dus degeaba la mare....
Sunt si baieti ingrijiti, frumosi, bine imbracati dar in perimetre bine determinate   (acolo ce imi mai clatesc si eu ochii) ,  mai sus am descris majoritatea.
Domnilor stilul vostru de imbracat , pe litoral, este  " naucitor"
Am fost weekendul trecut la mare si dupa aproape o zi am reusit sa zaresc  pe malul marii deplasandu-se spre unul din perimetrele mentionate mai sus , doi baieti imbracati impecabil , camasa de in, bermude la dunga, geanta tip postas, ochelari de soare. Foarte frumos, mi-au sarit in ochi, probabil tocmai pentru ca nu e ceva obisnuit la noi. Nu m-am gandit sa le fac poza dar data viitoare voi fi pe faza :)
Fetelor, noi suntem pe calea cea buna. Procentul femeilor imbracate foarte frumos si potrivit pentru plaja este muuuuult mai mare decat al barbatilor. Sunt probleme si aici dar mult mai putine asa ca sunt mandra ca femeile au inteles repede ce usor e sa fii:

 cute
 

 cool
 


glam
 


manequin style (asta cred ca l-am inventat acum ca n-am mai auzit de termenul asta) :)), mai exact stilul manechinelor . Au ele un stil al lor si cand merg la piata, si la club si la plaja si peste tot. Vorbesc de maechinele adevarate nu de toate inchipuitele.

 

 








si desigur sa nu uitam si de stilul Vama Veche , respectiv stilul boho chic
 

Asadar, daca plecati la mare , have fun everyone! Mai sunt cateva zile de vara, sa profitam la maximum de ele, desigur cu stil :))))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu