sâmbătă, 31 august 2013

Ultimul weekend de vara?

Pentru ca este ultimul weekend de vara, cel putin calendaristic , hai sa vorbim un pic, "la cafea", despre outfiturile de weekend, in oras ca despre cele de la mare am discutat deja.
Sfarsitul de saptamana este momentul cel mai mult asteptat de noi toti. Simtim nevoia sa ne relaxam, sa facem tot ce n-am avut timp toata saptamana, sa iesim cu prietenii la cafea sau la masa. Seara sa iesim in cluburi sau baruri.
Fiecare dintre noi se relaxeaza in felul lui si recunosc ca eu iubesc weekendurile.
Hai sa ne relaxam putin si privind imaginile de mai jos cu cateva tinute potrivite pentru diversele activitati enumerate mai sus.
Enjoy!












dupa cum ati observat, aproape in toate imaginile sunt tenisii Converse. Anul asta eu am facut o adevarata pasiune pentru ei :)

Daca mergeti diseara in cluburi de fite iata mai jos cateva tinute, sa va inspirati

 

 

 

 

 

 


So, Enjoy your weekend and Have a lot of fun! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu