marți, 27 august 2013

9 to 5 chic

Pentru ca e mijlocul saptamanii ma gandesc sa vorbim "la cafea" despre outfiturile office.
Mi-au placut intotdeauna femeile imbracate office dar stylish.
Stiu ca e greu sa fii stylish atunci cand lucrezi intr-o Banca sau intr-un mediu corporatist unde exista un dress code .  Fusta sau rochia trebuie sa fie pana la genuchi si nu mai scurta,  nu trebuie sa vii cu bluze decoltate dar chiar si asa exista o multitudine de posibilitati si pentru care nici macar nu iti trebuie multi bani, trebuie doar sa stii sa iti extragi din dulap niste piese vestimentare si as spune eu, determinante sunt accesoriile.
Mie mi s-a intamplat de foarte multe ori sa imi scot din anonimat o tinuta absolut banala cu accesoriile potrivite.
Sigur , nu trebuie sa mai spun cat de importanti sunt pantofii. Atat de importanti incat o sa scriu special doar despre ei , la un moment  dat.
O sa exemplific in imaginile de mai jos ce consider eu ca este o tinuta office stylish pentru a ne putea inspira in urmatoarea jumatate a saptamanii.

Daca tot e sa fie negru ,gri sau maro pai sa fie cam asa ..:
 

 

 

 

 


iar pentru mediile mai permisive coloristic  asa :

 

 

 

 

 


 


si evident, nu puteam sa nu va sugerez si cateva tinute de office obtinute cu tricourile pictate de mine :)


 Fusta poarta semnatura Belle Fleur by C




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu