miercuri, 11 decembrie 2013

Tuxedo Black Christmas Decoration

Hello Girls!

Pentru ca ne apropiem de finalul calatoriei noastre, in lumea culorilor decoratiunilor de Craciun , asa cum v-am spus in prima postare, inceputa cu un Craciun traditional, spre final vom aborda niste stiluri mai extravagante si astfel, astazi vom ilustra un Black Christmas.
Suna cam creepy si e total neobisnuit in casele romanilor insa , recunosc ca mie imi place. De altfel acum vreo 2 ani cred , eu am impodobit bradutul monocrom, respectiv doar globuri alb/negru. 
Este foarte adevarat, pe de alta parte ca nu ne putem juca la fel de mult in lumea decoratiilor de ambient pentru ca limita catre ciudat e foarte aproape.
Pe de alta parte , veti vedea, mai jos ca este si extrem de elegant. Veti vedea in cele mai multe imagini ca bradul este negru nu podoabele. Din pacate, la noi nu exista brad negru, sau nu stiu eu sa fie...Daca voi ati vazut pe undeva sa imi spuneti si mie :)
La fel de bine insa pe un brad alb care se gaseste la noi peste tot ,se pot agata decoratii negre, care.., asa e, nu se gasesc :)))
Sa nu mai bat campii :)))si sa va las sa va inspirati for a Tuxedo Black Christmas

Black Tree

















Decorarea ambientului 








Decorarea mesei de Craciun















Outfituri de inspiratie pentru seara de Ajun



Tricou Belle Fleur by C






Donna Karan

Outfituri de inspiratie pentru masa Black Christmas :)



Hugo Boss A/W 2013-2014

Just Cavalli

si asa cum deja ne-am obisnuit, machiajul si manichiura . Manichiura cu oja neagra este preferata mea :))





Aceasta este postarea cu nr. 100 !! :)) 
Va multumesc tuturor celor care ma cititi si sper sa petrecem cat mai mult timp impreuna ! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu