joi, 12 decembrie 2013

Glam Christmas Decoration

Hello Girls!
Iata ca am ajuns si la finalul calatoriei noastre in lumea culorilor de Craciun.
Voi inchide cu decorarea mea preferata si anume cea glamour.
E mult bling si are o nota de lux cu un usor iz de opulenta dar mie imi place foarte mult :))
Sper ca am reusit macar asa, just for info , sa va dau idei pentru decorarea casei si a bradutului pentru acest Craciun 2013. 
Daca v-a inspirat ceva din ce am postat eu, nu uitati sa imi trimiteti poze :)) (bellefleurtshirts@gmail.com)

Puneti-va ochelarii de soare ca urmeaza o stralucire maxima :)))))

Cum ar arata un brad glam




















Decorarea ambientului





















Decorarea mesei de Craciun

















Outfituri de inspiratie pentru seara de Ajun


Moschino


Tom Ford

Outfituri de inspiratie pentru masa de Craciun 





Paco Rabanne

Versace




Machiajul Glam :)




si desigur, manichiura glam :)))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu