marți, 3 decembrie 2013

Traditional Christmas Decoration


Hello Girls!
Avand in vedere ca in curand va veni Craciunul, o sarbatoare tare draga mie, o sa fac o serie de postari despre cum putem decora bradul si nu numai.
Voi  incerca  sa aleg diverse stiluri si culori ce sper sa va fie inspiratie in functie de gusturile si dorintele voastre.
Mie imi place sa decorez bradul alta culoare, in fiecare an, motiv pentru care am adunat vreo doi saci de decoratiuni care evident acum ma plictisesc si mi-as lua altele :)))
Am doar o vaga idee despre cum as face anul asta bradul dar probabil ca la sfarsitul acestei serii de postari voi putea lua o decizie :))
O sa incep aceasta serie cu bradutul traditional pentru ca la final sa avem stiluri mai avantgardiste si mai putin uzitate in casele romanilor dar poate cine stie, va inspira si le veti incerca.
Daca va fi asa sa imi trimiteti si mie poze :)) si le voi expune aici pentru a ne putea bucura cu toatele de el.(bellefleurtshirts@gmail.com)

Sa incepem asadar cu stilul traditional,  rosu/verde/auriu

Decorarea bradului si ambientului














Decorarea mesei de craciun, in stil traditional







Outfit de inspiratie pentru Ajunul Craciunului, cand decoram bradul :)

Tricoul pictat de mine poate fi purtat in seara de Ajun sau poate fi cadoul perfect pentru prieteni

Outfit de inspiratie pentru masa de Craciun





si sa nu uitam ca si manichiura pote fi facuta in spiritul Craciunului traditional :)))







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu